Välkommen!

Bloggen återspeglar livet bakom kulisserna på Lykkeliam, som egenföretagare till en webbutik och vardagslivet med familjen. Lykkeliam ägs och drivs av två kvinnor mitt i livet. Nu tar vi chansen att uppfylla en dröm, följa en passion och ger oss ut på en spännande resa. Passionen till barnkläder är nyckeln till denna resa. Följ gärna med och dela vår resa mitt i livet.


11 mars 2009

Vi avslöjar ännu en leverantör

Vi fick en leverans från en ännu icke avslöjad leverantör.

Det var superkul att öppna kartongerna och kontrollräkna alla produkter. Allt stämde med följesedeln, tyvärr var det en vara som var slut på lager. Nåja, vi kör så det ryker ändå.

Det var rätt roligt när jag såg lastbilen komma. En gigantisk lastbil ute på grusvägen, jag tänkte; oh my God hur mycket ska vi få hem egentligen. En man hoppade ut lasten med två kartonger, drog en lättnadens suck.
Kände mig som ett barn på julafton och så tråkigt att min PIB inte kunde närvara.
Min dotter Lykke hjälpte till att packa upp och kontrollräkna. Hon var så stolt efteråt och sa;
- Mamma, nu har jag jobbat för er och tjänat en massa pengar. Jag ska handla i butiken för mina pengar.
Är det inte en liten sötis man har hemma.

Bjuder på en sneakpeak på vad som komma skall i butiken..

.






Kan ni gissa vad det är i lådan ovan?




Nu ska jag alltså avslöja från vem fick leveransen...ingen mindre än...*trumvirvel*


På 4P hittar man det mesta. Kika in på deras hemsida vetja!

Ha en underbar onsdag. Vår onsdag på Lykkeliam fortsätter med mer spännande grejer. Jag hoppas kunna uppdatera om en anna riktigt rolig händelse för Lykkeliam innan den här underbara onsdagen är till ända.

3 kommentarer:

  1. Kul! En leverantör som vi delar :) Har inte beställt så mycket från dem men jag tog lite av kläderna och de där barnlockburkarna. Lite sugen på Elodie Details men det får bli senare.

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Åh tack så hemskt mycket!

    SvaraRadera
  3. nja jag tänkte mer om du ville dela med dig om vad ni var tvungna att göra för att komma dit ni är idag, typ processen, hur lång tid de tog osv.. tack.. hehe

    SvaraRadera