Välkommen!

Bloggen återspeglar livet bakom kulisserna på Lykkeliam, som egenföretagare till en webbutik och vardagslivet med familjen. Lykkeliam ägs och drivs av två kvinnor mitt i livet. Nu tar vi chansen att uppfylla en dröm, följa en passion och ger oss ut på en spännande resa. Passionen till barnkläder är nyckeln till denna resa. Följ gärna med och dela vår resa mitt i livet.


6 mars 2009

Tadaaaaa

Får jag ha den äran att presentera våra två första märken vi ska sälja i vår nätbutik.
Det är som jag tidigare nämnt från Danmark. Dessa två skiljer sig lite från de danska barnkläder som Molo, Katvig, Ida T osv. Dessa går helt och hållet ifrån det retroinspirerade som de populära märkena. Kläderna är färgglada och i roliga mönster samt att kläderna har en rolig och lite annorlunda design. De flesta plaggen kan man mixa och matcha i princip hur som helst. Endast fantasin som sätter gränser.

Vi vill ta in något nytt som inte alla barn går i men ändå massor av färger och roliga mönster.

Tadaaaaa...






Under dagen kommer fler bilder från Phister & Philina samt Cupcake så ni får se vilka underbara kläder vi kommer ha att ha i butiken.

Vi kommer sätta upp en tävling där man kan vinna kläder från båda märkena.
Tävlingen kommer vara uppe till helgen. Missa det inte!

Tills dess önskar jag er en fortsatt trevlig dag.

3 kommentarer:

  1. Känner inte riktigt till de kläderna, men det var ju det er tanke var :)

    Jag mailar er lite info som inte behöver synas här.

    Mina märken är lite mer "vanliga".

    SvaraRadera
  2. Halva min kommentar försvann, jag skrev även att det verkar vara jättefina kläder.

    SvaraRadera
  3. Jag öppnar den 20 mars. Kan ju vara bra att skriva i bloggen kanske :)

    Glöm inte kika i din mail.

    SvaraRadera