Välkommen!

Bloggen återspeglar livet bakom kulisserna på Lykkeliam, som egenföretagare till en webbutik och vardagslivet med familjen. Lykkeliam ägs och drivs av två kvinnor mitt i livet. Nu tar vi chansen att uppfylla en dröm, följa en passion och ger oss ut på en spännande resa. Passionen till barnkläder är nyckeln till denna resa. Följ gärna med och dela vår resa mitt i livet.


7 mars 2009

Cupcake

Får jag lov att presentera Cupcake.

Cupcake och Phister & Philina är två märken som tillverkas, designas av Pure Kids.
Inspirationen till Cupcakes kollektion vår/sommar 2009 är livet vid havet. Det ska badas, lekas, bygga sandslott och hygges som danskarna säger. Hygges är att ha trevligt, mysigt. Med cupcake ska man hygges med sin familj på stranden. Alla vet vi vilken underbar känsla och doft som flyttar in efter en hel dag på stranden, och man vill bara tillbaka. Designen är moderna men med aning av humor och många fantastiska detaljer. Det är hjärtan, ränder, broderier och underbara färger, allt som får oss att känna sommar och solsken.

(klicka på bilden så blir den större)


2 kommentarer:

  1. Jätte fina kläder!!

    Besök vår blogg och var med på vår tävling för att ha chansen att vinna vår hemliga present. Det enda du behöver göra är att svara på vad DU tycker är vårens/sommarens mode.

    Glöm inte att besöka vår webbutik: http://www.shimmer.nu. (Där vinsten såklart kommer ifrån)

    SvaraRadera
  2. Gör ett nytt försök att lämna kommentar, har haft problem ett par gånger hos er.

    Ser på bilderna och längtar till sommaren, fast så mycket ledigt lär det väl inte bli :) Eller vad tror ni?

    Gult är en härlig färg och när jag tittar på de fina kläderna ni kommer ha, så inser jag att jag inte kommer ha så mycket i just gult :(

    SvaraRadera